24 kilometrov izkopanih predorov
Izvajalci predorskih del so presegli mejo skupaj izkopanih 24 kilometrov kalot glavnih in servisnih cevi drugega tira. Trenutno je odprtih 10 izkopnih delovišč podzemnih del vzdolž celotne trase, vsak teden se izkoplje približno 350 metrov. Izvajalci del morajo na celotni trasi izkopati 37 kilometrov predorov, zdaj je torej izkopanih približno 65 % kalot proge med Divačo in Koprom.
Ko je končan izkop in osnovno podpiranje, je predor pripravljen za začetek izvedbe notranje obloge. Izkop je torej le začetna faza pri gradnji predorov, delo takrat še zdaleč ni končano. Ko govorimo o 24 izkopanih kilometrih govorimo o izkopu kalote (zgornji del predorske cevi), sledi pa še izkop stopnice s talnim obokom (spodnji del predorske cevi). Po izkopu sledi izdelava notranje obloge, ki je razdeljena v več faz. Glavne so: talni obok, temelj notranjega oboka in notranji obok.
V predorih Lokev (T1), Mlinarji (T7) in Škofije (T8) se notranja obloga že izvaja. Za ta dela so potrebne ogromne količine betona, za pripravo katerega se uporablja apnenec, ki ga večino izkopljemo na zgornjem delu trase. Do zdaj je na celotni trasi narejenega 15 % talnega oboka oz. 5,4 kilometrov. Ta je že v celoti izveden v predoru Mlinarji. Narejenega je tudi 12 % temeljev notranjega oboka oz. 4,5 kilometrov. Betoniranje notranjega oboka pa poteka v fazah po 12 metrov, trenutno je izvedenega 8 % notranjega oboka oz. 2,8 kilometrov.