+386 1 306 84 00
info@2-tdk.si

Kaj sledi preboju predora?

Trenutno je izkopanih že več kot 13 kilometrov predorskih cevi, pred kratkim smo obeležili preboj najkrajšega predora na trasi, dela pa s prebojem še zdaleč niso končana. Preden se v predor namestijo železniški tiri, so potrebna še številna dela – nekatera vam prikazujemo na fotografijah.

Po dokončanju izkopa in podpiranja predora se dela nadaljujejo z izdelavo sekundarne obloge predora, ki je razdeljeno v več podfaz: izdelavo talnega oboka iz litega betona z oblikovanim centralnim kanalom za odvodnjavanje, izdelavo vzdolžnih temeljev, izvedbo sistema hidroizolacije in odvodnjavanja predora, izdelavo notranjega oboka, oblikovanja instalacijskih kinet in polnilnega betona. S tem bodo dela v predorih v okviru pogodb za glavna gradbena dela končana.

V sklopu 3, ki bo izveden v okviru ločene pogodbe, se bo nato v predoru izvedel še tir na togi podlagi, el. vozna mreža, signalno varnostne in tele-komunikacijske naprave in elektro-strojna oprema predorov.

Skip to content