+386 1 306 84 00
info@2-tdk.si

Novice

Drugi tir > Novice
Vsi predori na trasi drugega tira prebiti!
Vsi predori na trasi drugega tira prebiti! Izvajalci glavnih gradbenih del so izkopali še zadnje metre servisnih cevi predora Lokev (T1) in Beka (T2). Zdaj je prebitih vseh 10 predorskih cevi na trasi drugega tira, izkopanih pa 37,4 km predorov. Predora Lokev in Beka sta najdaljša predora na trasi drugega tira, izkopavanje je potekalo v...
18 junija, 2024
Ni komentarjev
Ventilatorska postaja na drugem tiru
Ventilatorska postaja na drugem tiru Izkopna dela v predorih se bližajo koncu, viadukti so zgrajeni, za obratovanje proge Divača–Koper pa je treba zgraditi še določene objekte, ki bodo tudi pomembni za delovanje same železniške proge. Na drugem tiru od Divače do Kopra bo zaradi dolžine prvih dveh predorov - oba sta dolga več kot šest...
12 junija, 2024
Ni komentarjev
Uspešen preboj drugega najdaljšega predora na trasi
Uspešen preboj drugega najdaljšega predora na trasi Izvajalci glavnih gradbenih del, delavci družbe Yapi Merkezi, so prebili glavno cev predora Beka (T2), ki meri 6.017 metrov. Celotna trasa drugega tira poteka skozi sedem predorov, ker pa se ob treh najdaljših predorih na trasi kopljejo tudi servisne cevi, izkopna dela potekajo v desetih predorskih ceveh. Danes...
7 junija, 2024
Ni komentarjev
Izkopan najdaljši slovenski predor
Izkopan najdaljši slovenski predor Na prvem predoru drugega tira, predoru Lokev (T1), so danes delavci skupine Kolektor Construction in Euro-Asfalt izkopali še zadnji meter glavne cevi. Glavna cev predora Lokev (T1) meri 6.714 metrov, izkopna dela so se pričela 5. novembra 2021 z divaške smeri. Skoraj eno leto po pričetku izkopa iz divaške smeri so...
29 maja, 2024
Ni komentarjev
Izbran je ponudnik za preureditev obstoječega signalnovarnostnega zavarovanja na postaji Koper tovorna in ETCS naprave
Izbran je ponudnik za preureditev obstoječega signalnovarnostnega zavarovanja na postaji Koper tovorna in ETCS naprave Družba 2TDK je uspešno zaključila pogajanja in izbrala ponudnika za izvedbo del »Preureditev obstoječega SV zavarovanja na postaji Koper tovorna in ETCS naprave«. Ponudbo v vrednosti 12.234.505,05 EUR brez DDV je oddal konzorcij GH HOLDING storitvena družba d.o.o., Letališka cesta...
28 maja, 2024
Ni komentarjev
Izdelujejo se portali predorov
[Izdelujejo se portali predorov] Portal je vhod v predor in ima praktično ter estetsko funkcijo. Praktična funkcija portala pomeni zaščito železniške proge pred kamenjem, zemljo ter vodo. Estetska funkcija predorskega portala pa je, da služi kot prehod iz zunanjosti v notranjost predora. Portal je pomemben element vsakega predora, primarna zahteva za portalna območja je njihova...
20 maja, 2024
Ni komentarjev
O ohranjanju in varovanju narave ob gradnji drugega tira
[O ohranjanju in varovanju narave ob gradnji drugega tira] Gradnja infrastrukturnih objektov ima lahko določen vpliv na okolico, tako tudi gradnja drugega tira, čeprav se proga, kjer je to možno, v največji možni meri izogne strnjenim naseljem, prav tako pa 75% proge poteka pod zemljo, kar ima skupaj z načinom prevoza, vlakom, predvsem ekološke in...
20 maja, 2024
Ni komentarjev
Izbran je ponudnik za SV naprave na postaji Divača
Izbran je ponudnik za SV naprave na postaji Divača Družba 2TDK je uspešno zaključila pogajanja in izbrala ponudnika za izvedbo del »Preureditev obstoječega SV zavarovanja na postaji Divača«. Ponudbo v vrednosti 4.147.211,92 EUR brez DDV je oddal Konzorcij Siemens Mobility Austria GmbH (vodilni partner) in Siemens Mobility d.o.o. (partner). Pogodba obsega nadgradnjo obstoječih signalnovarnostnih naprav...
9 maja, 2024
Ni komentarjev
Postavlja se ograja na viaduktu Vinjan
Postavlja se ograja na viaduktu Vinjan Voziščna konstrukcija viadukta Vinjan je bila dokončana konec leta 2023, zdaj pa izvajalci glavnih gradbenih del izvajajo zaključna dela na plošči te konstrukcije. Na fotografijah vidite, kako so se s koprske strani viadukta pričeli montirati prvi stebri protivetrne ograje. Najprej se je morala položiti hidroizolacija, nato se je zabetoniral...
7 maja, 2024
Ni komentarjev
Tiri na trasi drugega tira
Tiri na trasi drugega tira Na novi progi Divača–Koper bodo tir polagali na dva načina – tir na gredi in tir na togi podlagi. Na 85% dolžine železniške proge drugega tira Divača – Koper bo vgrajen tir na togi podlagi, na odprtem delu trase od postaje Divača do vstopnega portala predora Lokev (T1) in od...
30 aprila, 2024
Ni komentarjev
Skip to content