Napredki viadukta Gabrovica Že pogled skozi okno, ko se peljemo po primorski avtocesti, razkriva, da gradnja viadukta Gabrovica, ki poteka pod njim, lepo napreduje. Danes se betonira spodnja plošča desetega segmenta viadukta, veže pa se že armatura spodnjega dela enajstega segmenta. Vodoravni del viadukta je sestavljena iz trinajstih segmentov, ki tvorijo voziščno konstrukcijo viadukta Gabrovica....
27 izkopanih kilometrov predorov Dolžina trase drugega tira med Divačo in Koprom znaša 27 kilometrov, izvajalci predorskih del pa so obeležili pomemben mejnik: izkopali so 27 kilometrov predorskih cevi. 75% trase poteka v predorih, preostali del poti drugega tira pa teče čez tri viadukte in po odprtem delu trase. Na celotni trasi drugega tira bo...
Na drugem tiru odkrili že 45 kraških jam Na trasi drugega tira so izvajalci del naleteli na že 45. kraški pojav. Inštitut za raziskovanje krasa vsak kraški pojav, na katerega se naleti ob gradnji, temeljito pregleda, popiše in fotografira. Takšna odkritja do sedaj večinoma niso ovirala gradnje predorov. Zadnja kraška jama je bila odkrita pri...
Pogodba za Sklop 3 podpisana Na projektu Drugi tir je podpisana še zadnja velika pogodba – pogodba za izvedbo del »Železniški in predorski sistemi na drugem tiru Divača – Koper«. Pogodbo v vrednosti 203.800.754,29 EUR brez DDV je z družbo 2TDK podpisal konzorcij SŽ-Železniško gradbeno podjetje d.d., Kolektor IGIN d.o.o., GH Holding d.o.o. in YM...
Vlaki se že vozijo po prestavljeni progi v Divači Včeraj zvečer, malce po 22. uri, je iz smeri Kopra proti Divači zapeljal prvi vlak po prestavljeni (deviirani) progi. Gre za 900 metrov dolgo progo, ki se je zgradila, da se je tja zaradi gradnje drugega tira prestavilo obstoječo progo. Poseg je bil potreben, ker trasa...
Zadnji dan zapore železniškega prometa Dela na deviaciji v Divači so v zaključni fazi, selitev železniške proge pri Divači je tako skoraj končana. Zaradi preusmeritve prometa iz sedanje železniške proge na 900 m dolg nov tir je bila proga zaprta od sobote. Na fotografijah vidite, da so se na stari progi odstranile tirnice in železniški...
V Divači nastaja nova informacijska točka projekta Drugi tir Družba 2TDK v občini Divača ureja novo informacijsko točko o projektu drugi tir, ki bo pripravljena kot zunanja razstava na območju ob divaškem vodohranu, ki je lokalni spomenik tehničnega pomena. Lokacija informacijske točke pred vodohranom je bila strateško izbrana za razstavo trenutno največjega infrastrukturnega projekta v...
41 odkritih jam in 26 izkopanih kilometrov predorov V predoru Lokev (T1) je bila pri izkopu glavne cevi odkrita 41 kraška jama na trasi drugega tira. Predorska cev jamo razdeli na dva dela, do zdaj pa je bil raziskan spodnji del jame. Ta v dolžino meri 130 metrov in v globino 50 metrov, glede na...
Notranja obloga na sedmem predoru je končana Izvajalci del Yapi Merkezi so v predoru Mlinarji (T7) zaključili z notranjo oblogo. Danes je bila izvedena zadnja kampada notranje obloge, izvajalec pa mora potem izvesti še ostala betonska dela (kinete za kabelsko kanalizacijo, odvodnjavanje …). Z dokončano notranjo oblogo ima predor obliko kot smo je vajeni, saj...
Raki v dolini Glinščice V dolini Glinščice, ki je zaradi izjemnih lastnosti narave še posebej varovana, so izvajalci monitoringa vodnih organizmov Matrika ZVO potrdili prisotnost potočnih rakov v vodotoku Glinščica, kar kaže na ustrezno izvajanje predpisanih omilitvenih ukrepov pri gradnji. Več različno starih osebkov potočnega raka so našli v sklopu mesečnega ogleda v juniju na...