Prevoznost viadukta Glinščica Izvajalec Markomark Nival d.o.o. je na viaduktu Glinščica uspešno izvedel vsa dela potrebna za zagotovitev prevoznosti objekta. S tem je omogočen pričetek izkopnih del na predorih T1 Lokev in T2 Beka v dolini Glinščice.
Družba 2TDK ob izrednih vremenskih razmerah vlaga napore v nadaljevanje del, z določenimi omejitvami Družba Rižanski vodovod je v preteklih dneh vse porabnike pitne vode seznanila, da smo zaradi dolgotrajne suše v slovenski Istri soočeni z upadom izdatnosti vodnih virov in posledično količin pitne vode, ki je na razpolago prebivalstvu in gospodarstvu. Družba Rižanski vodovod...
Podpis aneksa št. 4 k Pogodbi za izgradnjo dostopnih cest Glede na predvideno traso železniške proge drugega tira Divača – Koper je bilo potrebno na novo zgraditi vrsto dostopnih cest, in sicer tudi z namenom, da težki tovorni promet ne bi obremenjeval krajev in krajanov, ki živijo ob trasi. Vseh 32 dostopnih cest, skupaj dolgih...
Izkopan sedmi kilometer predorov Vsak mesec lahko poročamo o novem kilometru zgrajenih tunelov, zdaj smo izkopali že sedmi kilometer predorov. Prečkali smo še dva pomembna mejnika: v predoru Lokev (T1) smo 1000 metrov izkopali tudi v servisni cevi, pri predoru Škofije (T8) pa v glavni cevi. Gradnja drugega tira poteka v celoti na osnovi koncepta...
Dva predora sta prebila mejo enega kilometra, gre za predora Lokev (T1) in Škofije (T8). Pri slednjem je bil izkopan kilometer iz koprske strani. Sicer pa se na 27,1 km dolgi trasi gradijo tudi servisne cevi pri treh najdaljših predorih (T1, T2 in T8), zato morajo izvajalci izkopati 37 kilometrov predorov. Ta teden bo skupno...
Intervju z generalnim direktorjem družbe 2TDK Projekt gradnje drugega tira je v teku, a še vedno gre ogromno energije in časa za neproduktivno delo, ki je posledica prepočasnih postopkov, ki gradnjo zavirajo. O nujnosti drugega tira proge Divača-Koper čivkajo že vrabci na strehah. Vse skupaj se je začelo pred več kot dvajsetimi leti, v letošnjem...
BIM pri drugem tiru Gradbeništvo se še vedno sooča s problemom nizke produktivnosti v primerjavi z drugimi panogami. Temu botruje predvsem pomanjkljivo in počasno prilagajanje tehnologij v gradbeni industriji, ki bi podpiralo bolj učinkovito gradnjo in poslovanje. Najsodobnejši primeri dobrih praks v svetu so pokazali, da je mogoče z uvedbo informacijskega modeliranja gradenj ustvariti velike...
Pri Divači se gradijo nasipi za prestavitev obstoječe proge Na trasi drugega tira se pospešeno ne gradijo le predori in viadukti, ampak tudi nasipi za deviacijo obstoječe proge pri Divači. Trasa drugega tira namreč preseka traso obstoječe proge, zato je treba prestaviti del obstoječega tira in zgraditi na novo 800 metrov proge. To bo zagotovilo...
Izkopan kilometer prvega predora, odkrili tudi 21 kraških jam Izkopanih je 1005,4 m prvega predora Lokev (T1). Gre za najdaljši predor na trasi, z izkopom pa smo pričeli novembra lani. Drugi tir je predorska proga, kar 75 % celotne trase se bo nahajalo v predorih. Dela potekajo 24 ur na dan, vse dni v tednu,...
Na trasi drugega tira dela intenzivno potekajo vsak dan Gradnja drugega tira je zahteven projekt, ki poteka po težavnem terenu, speljan skozi sedem predorov in prek treh viaduktov, zato terja izkušeno in učinkovito gradbeno operativo. Na trasi drugega tira dela intenzivno potekajo vsak dan. Foto: Andraž Gregorič, za 2TDK