Dokončani stebri viadukta Gabrovica Podporna konstrukcija viadukta Gabrovica, ki poteka pod avtocestnim viaduktom je končana. Viadukt ima osem podpor – dva krajna opornika in šest vmesnih stebrov. Stebri v višino merijo od 13 do 64 metrov. Prvi stebri iz koprske smeri že podpirajo prekladno konstrukcijo, saj je na stebre narinjen šesti od 13 prekladnih delov,...
Zbornik predavanj s strokovne konference Dober mesec je minil od prve strokovne konference, ki jo je organiziral 2TDK in na kateri smo obravnavali izzive pri gradnji drugega tira, predvsem na 2. odseku od Črnega Kala do Kopra. Na konferenci smo prisluhnili različnim strokovnjakom s področja gradbene stroke in projektiranja, ki so nam predstavili izzive in...
Izbran ponudnik za izvedbo del Sklopa 3 Družba 2TDK je uspešno zaključila pogajanja in izbrala ponudnika za izvedbo del »Železniški in predorski sistemi na drugem tiru Divača – Koper«. Dosegla je, da je ponudba izvajalca za približno 4 milijone evrov nižja od ponujene cene s strani izvajalca. Družba 2TDK je v pogajanjih z izvajalcem vztrajala,...
24 kilometrov izkopanih predorov Izvajalci predorskih del so presegli mejo skupaj izkopanih 24 kilometrov kalot glavnih in servisnih cevi drugega tira. Trenutno je odprtih 10 izkopnih delovišč podzemnih del vzdolž celotne trase, vsak teden se izkoplje približno 350 metrov. Izvajalci del morajo na celotni trasi izkopati 37 kilometrov predorov, zdaj je torej izkopanih približno 65...
Evropska investicijska banka je odobrila posojilo za drugi tir Svet direktorjev EIB je danes dokončno odobril kredit v višini do 250 milijonov evrov za projekt Drugi tir Divača - Koper, do podpisa kreditne pogodbe pa bo prišlo predvidoma konec leta 2023. Pričetek črpanja kredita EIB je predviden v letu 2025. Posojilo EIB predstavlja 21 %...
Notranjost prekladnih segmentov viadukta Gabrovica U-oblika voziščne konstrukcije viadukta Gabrovica v sebi združuje nosilno konstrukcijo in zaščito pred vetrom, hrupom in iztirjenjem. Na fotografijah vam prikazujemo pogled v notranjost segmentov, ki se trenutno narivajo na stebre viadukta. Dolžina enega segmenta je 32 metrov, v višino merijo 6 metrov in pol, širina spodnje plošče je 8,40...
Predelava apnenca za betone Iz predorov Lokev (T1) in Beka (T2) bo izkopanih 2.539.043 m3 apnenca. Prvi in drugi predor se gradita v kraškem terenu, apnenec, ki se izkopava med Divačo in Črnim Kalom pa se predela. Na severnem delu trase je tako možno videti drobilec, izvajalec del je postavil tudi začasne gradbiščne betonarne, kjer...
Na strokovni konferenci o premaganih izzivih pri gradnji 2. odseka drugega tira Divača Koper Družba 2TDK je v četrtek, 8. junija 2023, v Lipici organizirala strokovno konferenco z naslovom »Izzivi gradnje drugega tira – odsek 2 Črni Kal - Koper«. Gradnja drugega tira od Divače do Kopra je v tem trenutku največji infrastrukturni projekt v...
Projekt Drugi tir se vrača v zanesljive tirnice Družba 2TDK z zadovoljstvom sprejema odločitev vlade, ki je potrdila Novelacijo investicijskega programa (NIP2) za projekt Drugi tir. NIP2 predvideva dokončanje gradbenih del do konca leta 2025, investicijska vrednost projekta v tekočih cenah pa je ocenjena na 1.109 mio EUR, kar je 3,5 % manj (oz. 41...
Zeleno in krožno gospodarstvo na drugem tiru Pri gradnji nove železniške proge se sledi načelom zelenega in krožnega gospodarstva, kjer se viri ohranjajo, viški materialov pa znova uporabljajo. S tem se posledično zmanjšuje čezmerna poraba surovin in energije. Proga drugega tira poteka po geološko barvitem območju, kjer se stikata dve popolnoma različni kamnini: apnenec in...