+386 1 306 84 00
info@2-tdk.si

Novice

Drugi tir > Novice
Dokončani stebri viadukta Gabrovica
Dokončani stebri viadukta Gabrovica Podporna konstrukcija viadukta Gabrovica, ki poteka pod avtocestnim viaduktom je končana. Viadukt ima osem podpor – dva krajna opornika in šest vmesnih stebrov. Stebri v višino merijo od 13 do 64 metrov. Prvi stebri iz koprske smeri že podpirajo prekladno konstrukcijo, saj je na stebre narinjen šesti od 13 prekladnih delov,...
27 julija, 2023
Ni komentarjev
Zbornik predavanj s strokovne konference
Zbornik predavanj s strokovne konference Dober mesec je minil od prve strokovne konference, ki jo je organiziral 2TDK in na kateri smo obravnavali izzive pri gradnji drugega tira, predvsem na 2. odseku od Črnega Kala do Kopra. Na konferenci smo prisluhnili različnim strokovnjakom s področja gradbene stroke in projektiranja, ki so nam predstavili izzive in...
17 julija, 2023
Ni komentarjev
Izbran ponudnik za izvedbo del Sklopa 3
Izbran ponudnik za izvedbo del Sklopa 3 Družba 2TDK je uspešno zaključila pogajanja in izbrala ponudnika za izvedbo del »Železniški in predorski sistemi na drugem tiru Divača – Koper«. Dosegla je, da je ponudba izvajalca za približno 4 milijone evrov nižja od ponujene cene s strani izvajalca. Družba 2TDK je v pogajanjih z izvajalcem vztrajala,...
14 julija, 2023
Ni komentarjev
24 kilometrov izkopanih predorov
24 kilometrov izkopanih predorov Izvajalci predorskih del so presegli mejo skupaj izkopanih 24 kilometrov kalot glavnih in servisnih cevi drugega tira. Trenutno je odprtih 10 izkopnih delovišč podzemnih del vzdolž celotne trase, vsak teden se izkoplje približno 350 metrov. Izvajalci del morajo na celotni trasi izkopati 37 kilometrov predorov, zdaj je torej izkopanih približno 65...
14 julija, 2023
Ni komentarjev
Evropska investicijska banka je odobrila posojilo za drugi tir
Evropska investicijska banka je odobrila posojilo za drugi tir Svet direktorjev EIB je danes dokončno odobril kredit v višini do 250 milijonov evrov za projekt Drugi tir Divača - Koper, do podpisa kreditne pogodbe pa bo prišlo predvidoma konec leta 2023. Pričetek črpanja kredita EIB je predviden v letu 2025. Posojilo EIB predstavlja 21 %...
12 julija, 2023
Ni komentarjev
Notranjost prekladnih segmentov viadukta Gabrovica
Notranjost prekladnih segmentov viadukta Gabrovica U-oblika voziščne konstrukcije viadukta Gabrovica v sebi združuje nosilno konstrukcijo in zaščito pred vetrom, hrupom in iztirjenjem. Na fotografijah vam prikazujemo pogled v notranjost segmentov, ki se trenutno narivajo na stebre viadukta. Dolžina enega segmenta je 32 metrov, v višino merijo 6 metrov in pol, širina spodnje plošče je 8,40...
3 julija, 2023
Ni komentarjev
Predelava apnenca za betone
Predelava apnenca za betone Iz predorov Lokev (T1) in Beka (T2) bo izkopanih 2.539.043 m3 apnenca. Prvi in drugi predor se gradita v kraškem terenu, apnenec, ki se izkopava med Divačo in Črnim Kalom pa se predela. Na severnem delu trase je tako možno videti drobilec, izvajalec del je postavil tudi začasne gradbiščne betonarne, kjer...
2 julija, 2023
Ni komentarjev
Na strokovni konferenci o premaganih izzivih pri gradnji 2. odseka drugega tira Divača Koper
Na strokovni konferenci o premaganih izzivih pri gradnji 2. odseka drugega tira Divača Koper Družba 2TDK je v četrtek, 8. junija 2023, v Lipici organizirala strokovno konferenco z naslovom »Izzivi gradnje drugega tira – odsek 2 Črni Kal - Koper«. Gradnja drugega tira od Divače do Kopra je v tem trenutku največji infrastrukturni projekt v...
9 junija, 2023
Ni komentarjev
Projekt Drugi tir se vrača v zanesljive tirnice
Projekt Drugi tir se vrača v zanesljive tirnice Družba 2TDK z zadovoljstvom sprejema odločitev vlade, ki je potrdila Novelacijo investicijskega programa (NIP2) za projekt Drugi tir. NIP2 predvideva dokončanje gradbenih del do konca leta 2025, investicijska vrednost projekta v tekočih cenah pa je ocenjena na 1.109 mio EUR, kar je 3,5 % manj (oz. 41...
26 maja, 2023
Ni komentarjev
Zeleno in krožno gospodarstvo na drugem tiru
Zeleno in krožno gospodarstvo na drugem tiru Pri gradnji nove železniške proge se sledi načelom zelenega in krožnega gospodarstva, kjer se viri ohranjajo, viški materialov pa znova uporabljajo. S tem se posledično zmanjšuje čezmerna poraba surovin in energije.  Proga drugega tira poteka po geološko barvitem območju, kjer se stikata dve popolnoma različni kamnini: apnenec in...
19 maja, 2023
Ni komentarjev
Skip to content