Betoniranje drugega segmenta prekladne konstrukcije Na stebru 7 viadukta Vinjan se danes betonira drugi segment prekladne konstrukcije. Ko se beton posuši in doseže primerno trdnost, se element prednapne, potem sledi izdelava novega elementa. Prvi segment na stebru 7 je že končan, 17 metrov prekladne konstrukcije je torej narejene, zdaj bo dodanih novih pet metrov na...
Pričetek izdelave notranje obloge v predoru Mlinarji (T7) V predoru Mlinarji (T7) iz koprske smeri je zabetoniran prvi segment notranjega oboka. Izdelava notranjega oboka bo potekala v segmentih dolžine 12 metrov, predor pa meri 1154 metre. 12 metrov je standardna dolžina, s pomočjo opažnega vozička, ki se premika po predhodno postavljenih tirnicah pritrjenih na temelje,...
Potiskanje prve prekladne konstrukcije na viadukt Gabrovica Zjutraj je viadukt pod Črnim Kalom pričel dobivati prvi vodoravni element, saj se je pričelo potiskanje prve prekladne konstrukcije na viadukt Gabrovica. Potiskanje 32 metrov dolgega prekladnega segmenta poteka ves današnji dan, saj potiskanje poteka le nekaj metrov na uro. Pri viaduktu Gabrovica se bo narinilo 13 takšnih...
Izkopanih 18 km predorov Približujemo se polovici izkopanih glavnih in servisnih cevi drugega tira, do danes so izvajalci predorskih del presegli mejo 18 kilometrov. Dolžina vseh predorskih cevi je 37,4 km, saj se ob treh najdaljših predorih na trasi ob glavni gradijo tudi servisne cevi. V predorih T1, T7, in T8 se že izvaja izdelava...
Končanih 17 metrov prekladne konstrukcije Na stebru 7 viadukta Vinjan je zabetoniranih prvih 17 metrov prekladne konstrukcije. Na fotografiji se vidi, da so na levem delu delavci že umaknili opaž, na desni strani še ne. Ko se opaž premakne naprej, sledi prednapenjanje, vezanje armature in betoniranje novega pet metrov dolgega segmenta, potem pa se opaž...
Prikaz del na celotni trasi Na sedmih zemljevidih so prikazani izkopi predorov – za vsak predor na trasi posebej. Z zeleno barvo je označen že izkopan del predorov, z rdečo pa deli, ki jih je še potrebno izkopati. Tam, kjer se ob glavni cevi gradi tudi servisna cev, so prikazani napredki na obeh ceveh predora....
Betoniranje sten prekladne konstrukcije viadukta Gabrovica V tako imenovani delavnici se izdeluje prekladni segment viadukta Gabrovica, ki je v obliki U profila. Spodnja plošča prekladnega segmenta je že zabetonirana, v soboto pa se je pričelo betoniranje sten. Tako je prvi prekladni segment v celoti zabetoniran. Zdaj mora beton doseči potrebno trdnost, potem se prednapnejo jeklene...
Izkopani zadnji metri trenutno drugega najdaljšega predora v Sloveniji Na zadnjem predoru drugega tira, predoru Škofije (T8), so danes delavci družbe Kolektor CPG in Yapi Merkezi izkopali še zadnji meter glavne cevi. Združitev predora je potekala na 2.150 metrih z južne strani, z zadnjim metrom pa je tako izkopanih 3.808 metrov predora. To je že...
Prihranki pri gradnji predora Škofije (T8) Preboj zadnjega predora na trasi bo še ta mesec, potrebno je izkopati le še 54,7 metrov, so se pa pri gradnji izkazali tudi številni prihranki. Predvsem zaradi boljših geoloških razmer kot so bile pričakovane, beležimo pri gradnji predora Škofije (T8) več kot 10 milijonov evrov prihrankov. Predor Škofije je...
17 kilometrov izkopanih predorov Z zadovoljstvom lahko sporočimo, da so izvajalci predorskih del presegli mejo skupaj izkopanih 17 kilometrov glavnih in servisnih cevi drugega tira. Podzemna izkopna dela trenutno potekajo izjemno intenzivno in hitro, odprtih je 13 delovišč podzemnih del vzdolž celotne trase. Če so geološke razmere ugodne, se izkoplje tudi več kot 100 metrov predorov...