Notranjost prekladnih segmentov viadukta Gabrovica U-oblika voziščne konstrukcije viadukta Gabrovica v sebi združuje nosilno konstrukcijo in zaščito pred vetrom, hrupom in iztirjenjem. Na fotografijah vam prikazujemo pogled v notranjost segmentov, ki se trenutno narivajo na stebre viadukta. Dolžina enega segmenta je 32 metrov, v višino merijo 6 metrov in pol, širina spodnje plošče je 8,40...
Predelava apnenca za betone Iz predorov Lokev (T1) in Beka (T2) bo izkopanih 2.539.043 m3 apnenca. Prvi in drugi predor se gradita v kraškem terenu, apnenec, ki se izkopava med Divačo in Črnim Kalom pa se predela. Na severnem delu trase je tako možno videti drobilec, izvajalec del je postavil tudi začasne gradbiščne betonarne, kjer...
Na strokovni konferenci o premaganih izzivih pri gradnji 2. odseka drugega tira Divača Koper Družba 2TDK je v četrtek, 8. junija 2023, v Lipici organizirala strokovno konferenco z naslovom »Izzivi gradnje drugega tira – odsek 2 Črni Kal - Koper«. Gradnja drugega tira od Divače do Kopra je v tem trenutku največji infrastrukturni projekt v...
Projekt Drugi tir se vrača v zanesljive tirnice Družba 2TDK z zadovoljstvom sprejema odločitev vlade, ki je potrdila Novelacijo investicijskega programa (NIP2) za projekt Drugi tir. NIP2 predvideva dokončanje gradbenih del do konca leta 2025, investicijska vrednost projekta v tekočih cenah pa je ocenjena na 1.109 mio EUR, kar je 3,5 % manj (oz. 41...
Zeleno in krožno gospodarstvo na drugem tiru Pri gradnji nove železniške proge se sledi načelom zelenega in krožnega gospodarstva, kjer se viri ohranjajo, viški materialov pa znova uporabljajo. S tem se posledično zmanjšuje čezmerna poraba surovin in energije. Proga drugega tira poteka po geološko barvitem območju, kjer se stikata dve popolnoma različni kamnini: apnenec in...
STROKOVNA KONFERENCA »Izzivi gradnje drugega tira – odsek 2 Črni Kal -Koper« Vljudno vabljeni na strokovno konferenco družbe 2TDK, Družba za razvoj projekta, d.o.o., na kateri bomo obravnavali izzive pri gradnji drugega tira, predvsem na 2. odseku od Črnega Kala do Kopra. Konferenca bo potekala v četrtek, 8. junija 2023, s pričetkom ob...
V predoru Škofije (T8) so zaključena izkopna dela V predoru Škofije je končan izkop in primarna podgradnja, kar pomeni, da se je v predoru zaključilo miniranje. V začetku marca se je zgodil preboj glavne cevi predora Škofije (T8). Ko govorimo o preboju predora, govorimo o preboju kalote (zgornjega dela predorske cevi). Izkop predora pa je...
Geofizikalne raziskave napovedujejo kraške pojave Na območju gradnje prvega in drugega predora se izvajajo predhodne geofizikalne raziskave. Njihov namen je zaznati morebitni kraški pojav na trasi, kar pomeni zagotavljanje varnosti med gradnjo, kot tudi kasneje, v fazi obratovanja. Pri geofizikalnih raziskavah se uporablja georadar oziroma georadarska sonda, ki za ugotavljanje sestave hribine uporablja radijske valove,...
Zasipavanje območja Bekovec 75% trase drugega tira Divača - Koper poteka v predorih oziroma pod površino. Iz navedenega razloga bo pri gradnji nastalo okoli 4 milijone m3 izkopnega materiala, delno apnenca, fliša in zemeljskega izkopa. Za vnos zemeljskega izkopa je, skladno z okoljskimi dokumenti, predvidena lokacija Bekovec, ki se nahaja v neposredni bližini avtocestnega izvoza...
Potiskanje druge preklade na viadukt Gabrovica Na viadukt Gabrovica, ki se nahaja pod črnokalskim avtocestnim viaduktom, se je potisnila druga prekladna konstrukcija. Delavci so s štirimi hidravličnimi cilindri premaknili približno 1500 ton težak drugi kos viadukta ob prvi kos in oba skupaj potisnili naprej. Tako je vodoravni del viadukta dosegel prvi steber iz koprske smeri....