Obremenilna preizkušnja viadukta Glinščica Viadukt Glinščica je prestal novo prelomno fazo – na njem se je izvedla obremenilna preizkušnja. Gre za zadnjo fazo pred pričetkom uporabe viadukta pred pričetkom gradnje predorov. Za izvedbo obremenilnega preizkusa je bilo potrebnih šest tovornjakov skupne mase 150 ton. Namen testa je pokazati, ali je obnašanje konstrukcije 215 metrov dolgega...
Napredek na viaduktu Gabrovica Trasa drugega tira Divača – Koper poteka čez tri viadukte, viadukt Gabrovica predstavlja najbolj atraktiven del nove proge, saj bo potekal pod avtocestnim viaduktom Črni Kal. Napredek pri gradnji je mogoče opazovati vsak dan – gradi se 8 podpor, 2 krajna opornika, vmes pa je 6 vmesnih stebrov. Viadukt Gabrovica v...
Odkup apnenca Drugi tir železniške proge Divača-Koper poteka pretežno v predorih, pri gradnji tako nastaja večja količina viškov izkopnega materiala (predvsem apnenca in fliša). Nekaj materiala uporabimo za lastne potrebe, del pa je predmet prodaje skladno s tem povabilom. Predmet te prodaje je apnenec, prevzem apnenca bo možen v drugi polovici leta 2022. Vsak ponudnik/kupec,...
Geofizikalne raziskave na trasi drugega tira železniške proge Divača - Koper Drugi tir poteka po geološko raznolikem območju: med karbonskimi formacijami slovenskega Krasa in flišnimi formacijami slovenske Istre. Na trasi se izvajajo geofizikalne raziskave pri gradnji dveh predorov - T1 (Lokev) in T2 (Beka). Tukaj se pričakuje, da se bo odkrilo približno 100 kraških pojavov....
Skupno izkopanih osem kilometrov predorskih cevi Izvajalci predorskih del na gradbiščih drugega tira so danes presegli mejo skupaj izkopanih osmih kilometrov predorskih cevi. Proga drugega tira, ki se že zdaj izvaja kot enotirna proga s predpripravo na dvotirnost, v večini poteka v predorih, saj je le s predorsko gradnjo možno na tako kratki razdalji premagati...
Prevoznost viadukta Glinščica Izvajalec Markomark Nival d.o.o. je na viaduktu Glinščica uspešno izvedel vsa dela potrebna za zagotovitev prevoznosti objekta. S tem je omogočen pričetek izkopnih del na predorih T1 Lokev in T2 Beka v dolini Glinščice.
Družba 2TDK ob izrednih vremenskih razmerah vlaga napore v nadaljevanje del, z določenimi omejitvami Družba Rižanski vodovod je v preteklih dneh vse porabnike pitne vode seznanila, da smo zaradi dolgotrajne suše v slovenski Istri soočeni z upadom izdatnosti vodnih virov in posledično količin pitne vode, ki je na razpolago prebivalstvu in gospodarstvu. Družba Rižanski vodovod...
Podpis aneksa št. 4 k Pogodbi za izgradnjo dostopnih cest Glede na predvideno traso železniške proge drugega tira Divača – Koper je bilo potrebno na novo zgraditi vrsto dostopnih cest, in sicer tudi z namenom, da težki tovorni promet ne bi obremenjeval krajev in krajanov, ki živijo ob trasi. Vseh 32 dostopnih cest, skupaj dolgih...
Izkopan sedmi kilometer predorov Vsak mesec lahko poročamo o novem kilometru zgrajenih tunelov, zdaj smo izkopali že sedmi kilometer predorov. Prečkali smo še dva pomembna mejnika: v predoru Lokev (T1) smo 1000 metrov izkopali tudi v servisni cevi, pri predoru Škofije (T8) pa v glavni cevi. Gradnja drugega tira poteka v celoti na osnovi koncepta...
Dva predora sta prebila mejo enega kilometra, gre za predora Lokev (T1) in Škofije (T8). Pri slednjem je bil izkopan kilometer iz koprske strani. Sicer pa se na 27,1 km dolgi trasi gradijo tudi servisne cevi pri treh najdaljših predorih (T1, T2 in T8), zato morajo izvajalci izkopati 37 kilometrov predorov. Ta teden bo skupno...