+386 1 306 84 00
info@2-tdk.si

Novice

Drugi tir > Novice
Prepočasni postopki zadržujejo in upočasnjujejo gradnjo
Intervju z generalnim direktorjem družbe 2TDK Projekt gradnje drugega tira je v teku, a še vedno gre ogromno energije in časa za neproduktivno delo, ki je posledica prepočasnih postopkov, ki gradnjo zavirajo. O nujnosti drugega tira proge Divača-Koper čivkajo že vrabci na strehah. Vse skupaj se je začelo pred več kot dvajsetimi leti, v letošnjem...
19 julija, 2022
Ni komentarjev
BIM pri drugem tiru
BIM pri drugem tiru Gradbeništvo se še vedno sooča s problemom nizke produktivnosti v primerjavi z drugimi panogami. Temu botruje predvsem pomanjkljivo in počasno prilagajanje tehnologij v gradbeni industriji, ki bi podpiralo bolj učinkovito gradnjo in poslovanje. Najsodobnejši primeri dobrih praks v svetu so pokazali, da je mogoče z uvedbo informacijskega modeliranja gradenj ustvariti velike...
15 julija, 2022
Ni komentarjev
Pri Divači se gradijo nasipi za prestavitev obstoječe proge
Pri Divači se gradijo nasipi za prestavitev obstoječe proge Na trasi drugega tira se pospešeno ne gradijo le predori in viadukti, ampak tudi nasipi za deviacijo obstoječe proge pri Divači. Trasa drugega tira namreč preseka traso obstoječe proge, zato je treba prestaviti del obstoječega tira in zgraditi na novo 800 metrov proge. To bo zagotovilo...
14 julija, 2022
Ni komentarjev
Izkopan kilometer prvega predora, odkrili tudi 21 kraških jam
Izkopan kilometer prvega predora, odkrili tudi 21 kraških jam Izkopanih je 1005,4 m prvega predora Lokev (T1). Gre za najdaljši predor na trasi, z izkopom pa smo pričeli novembra lani.  Drugi tir je predorska proga, kar 75 % celotne trase se bo nahajalo v predorih. Dela potekajo 24 ur na dan, vse dni v tednu,...
11 julija, 2022
Ni komentarjev
Na trasi drugega tira dela intenzivno potekajo vsak dan
Na trasi drugega tira dela intenzivno potekajo vsak dan Gradnja drugega tira je zahteven projekt, ki poteka po težavnem terenu, speljan skozi sedem predorov in prek treh viaduktov, zato terja izkušeno in učinkovito gradbeno operativo. Na trasi drugega tira dela intenzivno potekajo vsak dan. Foto: Andraž Gregorič, za 2TDK
7 julija, 2022
Ni komentarjev
Skupno izkopanih dobrih 6 kilometrov predorskih cevi
Skupno izkopanih dobrih 6 kilometrov predorskih cevi Izvajalci predorskih del, ki so kljub visokim poletnim temperaturam v najintenzivnejšem delovnem zagonu, sporočajo da so na našem skupnem projektu na gradbiščih drugega tira – 2 TDK, do današnjega dne, skupaj izkopali že šest kilometrov predorov. Čeprav smo z izkopoma prvih predorskih cevi začeli v septembru, smo mejo prvega izkopanega kilometra dosegli...
1 julija, 2022
Ni komentarjev
Na viaduktu Gabrovica potekajo dela na temeljenju in stebrih
Na viaduktu Gabrovica potekajo dela na temeljenju in stebrih Viadukt Gabrovica se bo pridružil avtocestnemu viaduktu Črni Kal, saj bo potekal tik pod njim. Tako bomo dobili dva najlepša premostitvena objekta na enem mestu. Razpon viadukta je 416 metrov, največja višina stebrov pa je 64 metrov. Prekladna konstrukcija se bo gradila po potisni tehnologiji in...
1 julija, 2022
Ni komentarjev
Javni poziv k odkupu apnenca
28. 06. 2022 Na spletni strani družbe 2TDK je v zavihku Javni pozivi objavljeno povabilo za oddajo ponudbe za »ODKUP OSTANKA PROIZVODNJE – MINERALNE SUROVINE APNENCA IZ GRADNJE PREDOROV DRUGEGA TIRA DIVAČA — KOPER« (št. 02/2022). Predmet prodaje je apnenec, ki nastaja pri gradnji predorov zgornjega dela trase drugega tira (predora T1 in T2), ki ga...
28 junija, 2022
Ni komentarjev
Viadukt Vinjan
22. 06. 2022 Viadukt Vinjan poteka preko Vinjanske doline v skupni dolžini 630 m. Uspešno ga gradi gradbeno podjetje Kolektor CPG. Temeljenje nosilnih stebrov je izjemno zahtevno, saj poteka na območju večjega plazu. Temeljni vodnjaki so globine preko 24 m, take globine pa zato, da se doseže nosilna zemljina. Viadukt se bo gradil po tehnologiji...
22 junija, 2022
Ni komentarjev
Uspešen preboj prvega predora Mlinarji (T7)
14. 06. 2022 13. junija smo slavnostno obeležili preboj prvega predora Mlinarji (T7) na trasi drugega tira Divača -Koper. Predori, ki jih gradimo na novi progi, imajo poleg inženirskih oznak (od T1 do T8) imena, ki so jih dobili po naselbinskih ali ledinskih imenih območij, na katerih so zgrajeni. T7 oziroma predor Mlinarji je dobil...
14 junija, 2022
Ni komentarjev
Skip to content